تلاش,آخرین مشاور تو...
04133346221

اهمیت امتحانات نهایی

اهمیت امتحانات نهایی

در آزمون سراسر ی سال ۱۴۰۳، سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌ های آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به میزان ۵۰ درصد با تأثیر قطعی است و میزان تأثیر نمره کل سابقه تحصیلی دیپلم نظام سالی - واحدی/ ترمی - واحدی در این گروه‌ ها، ۳۷/۵ درصد با تأثیر قطعی و میزان تأثیر سوابق تحصیلی پیش‌ دانشگاهی نظام سالی - واحدی/ترمی - واحدی ۱۲/۵ درصد با تأثیر قطعی در نمره کل سابقه تحصیلی در مجموع دیپلم و پیش‌ دانشگاهی ۵۰ درصد است و همچنین سهم نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) ۵۰ درصد است.

 

میزان تاثیر معدل برای داوطلبان آزمون سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳، بر اساس آخرین جلسه شورای عالی انقلاب جهت پذیرش در سال تحصیلی، 50 درصد با تاثیر قطعی در نظر گرفته شده است. این تاثیر بر اساس معدل پایه دوازدهم دانش آموزان سنجیده می شود. لازم به ذکر است براساس این مصوبه جدید، قرار بر این است که امتحانات نهایی دانش آموزان در تمامی پایه های متوسطه دوم به صورت نهایی و هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

 

و در راستای موفقیت دانش آموزان در امتحانات نهایی و کسب 50 درصد امتیاز معدل آکادمی تلاش کلاس های ویژه امتحانات نهایی خرداد را از بهمن ماه شروع نموده و تا اخر اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

تاریخ مطلب : 1402/11/25

ورود به سیستم
نام کاربری
رمز عبور

ثبت نام
کدملی
شماره موبایل